kotyogOK

Drága Nuskó!

2019. december 06. - most.kotyogok

Milyen levelet kapna a kislányom a Mikulástól? Szabadjára engedtem a gondolataimat, az ujjaim pedig sebesen csapkodták a klaviatúrát…

 

Drága Nuskó!

Immáron második karácsonyod közeledik, Te pedig napról napra szebb vagy. Csak neked árulom el, hogy titokban minden nap figyellek egy kicsit. Csodás látnom, ahogy nap nap után egyre ügyesebb vagy, több szót mondasz, boldog kacagásod pedig betölti a ház minden zugát. Édesanyád arcán öröm látni azt a büszkeséget, amit én látok, édesapád ölelő karjainál pedig nincs jobb menedék számodra. Szeretet vesz körül családod körében!

Szeretném elmondani neked, hogy büszke vagyok rád, hiszen egész évben jó gyerek voltál, a huncutságok, csalafintaságok miatt én szemet hunyok, maradjon Édesanyád feladata a zsírkréta lesúrolása a kredencről, vagy, hogy épp miket csensz el nagyanyád éjjeli szekrényéről.

A jó gyerekek listáján kimagasló helyen szerepelsz, hiszen nagyon ügyesen segítesz Édesanyádnak ablakot pucolni dörzsi szivaccsal, vagy remekül viszed a kenyeres kosarat a pulthoz, mégha fejjel lefelé is, szabad utat engedve a morzsáknak. Nem beszélve arról, amikor a másik Nagyiéknál milyen ügyesen pakolsz szét a konyhában! Lenyűgöző kislány vagy! Vidám, kedves, bájos, okos és jószívű. És ez a legfontosabb. Látom, ahogy a csokoládés mazsolából megkínálod Nagyapádat, Nagyanyádat, Édesanyádat vagy Édesapádat. Hogy fürdés után hogy csimpaszkodsz Édesanyád nyakába, hogy milyen szorosan öleled Őt, vagy milyen cuppanós puszit adsz Édesapádnak. Tudod, ezek a legszebb cselekedetek, pillanatok számomra. Hiszen Édesanyád mindennap a füledbe súgja, hogy mennyire szeret, én pedig ilyenkor boldog vagyok!

Rudolf, a rénszarvasom lassan készen áll a hosszú útra, a szorgos manóim pedig az utolsó simításokat végzik az ajándékokkal kapcsolatban.

Izgatott vagyok, mert hamarosan útra kelek hozzád is! Kis csizmácskád tisztítsd meg (Édesanyád segíteni fog), és tegyétek ki az ablakba, hogy tudjam, hogy vártok engem!

Megköszönöm, ha megvendégeltek egy kis sütivel, tejecskével, hiszen hosszú utat kell megtennem! Édesanyádnak üzenem; szeretem a dinoszauruszos sütiket!

Szeretettel ölel, a
Mikulás

 

És a Te gyerekednek mit írna a Mikulás?

                                                                      ***

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Amennyiben tetszett, kérlek oszd meg a barátaiddal is, hogy ők is elolvashassák!

Ha még több érdekes, személyes cikkeket olvasnál Tőlem, lájkold facebook oldalamat: @kotyogok

Vagy keress instagramon: kotyog_ok

A bejegyzés trackback címe:

https://kotyogok.blog.hu/api/trackback/id/tr7715340408
süti beállítások módosítása